domingo, 9 de enero de 2011

EL CAS DE LA GUINEU QUE ES FEIA PASSAR PER GALLINA

"Estimada Mis Flipy,

l'escric per comentar-li uns fets que han  passat recentment a la meva vida i perquè he anat llegint el que vostè escrivia sobre els maltractadors sentimentals o psicològics. Em vaig sentir molt alleujada, per cert, de llegir-li, perquè jo n'acabo de deixar un, ara fa una quarantena de dies. El cas és que aquest home que mentre estigué amb mi anava de bona persona sensata; ara ha fet un canvi que ni per carnaval el faria jo, si m'ho proposés. Veurà. L'hi explico, perquè m'agradaria que veiés un tipus particular de maltractador psicològic.  I també pel fàstic que em proporciona  haver-ho viscut. Com a teràpia. Ja em dispensarà.
 Doncs, el meu Ex, després d'enviar-me missatges per tots els mitjans que li fou possible, alguns desesperats i d'altres que m'insultaven; va acabar emmudint gràcies a la tasca de placatge que jo li vaig fer.  La seva mudesa, però, atià la meva curiositat, així que vaig entrar al seu facebook on vaig veure primer que s'havia afegit a un parell de grups espirituals d'aquestos en què la gent sembla que vagin tenint revelacions divines cada mitja hora, un dels grups em sembla que es deia, el delit de viure,  la llum de viure o alguna cosa semblant. 
Quan ja era  d'aquests grups encara s'ho va fer per enviar-me un parell de missatges, on m'escrivia d'una manera que pensava que qui coi era aquell home, perquè no era la seva expressió,  diria que imitava la d'aquesta gent que busca l'espiritualitat i que tenen un talant hipiós: una barreja entre la nyonyeria alada i  ingenuïtat. No semblava ell. Havia canviat de personalitat en hores.
Dies més tard va penjar en el seu facebook missatges com aquest, que no sé d'on devia de copiar perquè ell és incapaç d'escriure  res semblant i, en català, el gran analfabet, ja que tot just acaba de descobrir que existeix la ela geminada:

       "Amb l'arribada de la tardor, sense pensar-ho, sense esperar-ho, va arribar una llum, que va il·luminar lameva anima, el meu cor, la meva vida....Al seu costat, he trobat per fi la meva pau, la meva calma, la meva felicitat.....". 

 Al seu costat...De seguida vaig pensar: la guineu tan tranquil.la disfressada i a dins del galliner, on pot fins i tot triar la gallina.
 I segurament ja l'havia triada.
Això deia! En fi.. una descomposició cerebral de nyonyeria, si no fos perquè ell controla molt bé el que diu, com i com ho fa per tal de controlar a l'altre. No hi ha sentiments, només eloqüència barata. Manipulació i desig de destruir, al capdavall, com ja va fer abans o va intentar de fer amb mi..."


(Milagros)



La gallina confiada.
Estimada Milagros:


Gràcies pel teu testimoni. I sí, els maltractadors sentimentals poden tenir un plus afegit i ésser a més éssers sense emocions empàtiques a qui no interessa ni commou gens el patiment dels altres.
Saben a més, i molt bé,  captar les necessitats de la víctima i se li faran imprescindibles precisament així, colmant-la de tot allò que ella necessita i que mai no ha dit. Es presenten a ells mateixos com si fossin  bondadosos éssers d'una generositat humana espatarrant. Res de més lluny. Canvien segons la circumstància, i sempre la nova víctima en rebrà les conseqüències.
És ben cert que aquestos grups de creixement espiritual, xamanisme, i similars, són llocs addientíssims per tal que actuïn aquestos éssers sense cap impunitat i amb total llibertat d'acció.


Gràcies pel teu testimoni i posem-nos amb les mans a la massa.


Una abraçada de la teva


Missis Flipy

1 comentario:

  1. Miss Flipy... això de descomposició cerebral de nyonyeria.... m'encanta

    Als seus peus

    Pau

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.