martes, 21 de diciembre de 2010

EL CAS DE L'HOME A QUI, SUPOSADAMENT, LI HAVIEN FET UN TREBALL

Querida Missis flipy

ya me perdonará que le escriba en castellano, pero por mi edad, tengo ya 55 años, nunca me enseñaron a escribir en mi lengua. Me dirijo a usted esperanzada que me sepa dar una solucion puesto que no se verla en mi, y eso que hace dias que la busco. Me llamaré Lucecita, para no decir mi nombre y que alguna vecina o conocida pudiera conocerme que hay mucha chafardería y safarech en la calle. Mi caso es el que sigue:
me casé muy joven contraveniendo el deseo de mi abuela que quería que estudiase comercio y pusiese una butiga. Me casé y tuve tres hijos que ya tengo casados y colocados, gracias a Dios. Ahora hace dos años, pero, mi marido con el que llevaba más de 35 años se fue de casa y me pidio el divorcio. Me destrozó la vida porque yo no se más que estar con el, puesto que deje la casa jovencita y él me enseñó como teníamos que vivir. Y por más que me dejó, yo aun le quiero, le quiero aunque siempre me dijeseque era tonta y que no sabía hacer nada más que malcriar a mis hijos y volveria con el arrastrandome de genolls si fuera necesario.
No cal que le diga que estuve en un infierno, ya que durante mas de tres meses no pude levantarme de la cama porque no tenia fuerza ya que pareceria que el alma pesaba tantísimo dentro del cuerpo, que no me dejase arrastralo. Despues poco a poco fui moviendome hasta ahora que ya me muevo y salgo y entro pero tengo el corazon vacio como la cesta de un pobre hambriento y debilitado.
Él mientrastanto se fue a vivir con una catalana del norte, con la que duró poco y ahora desde hace un par de meses, lo ven con una colombiana joven y culona, que yo creo y me lo han dicho las videntes, que le han hecho un trabajo que no le deja ver claro..."







Estimada Lucecita,
   Jo també vaig escoltar "Lucecita" aquella novel.leta radiofònica dels migdies i encara em ve al cap la cançó que la precedia. Dit això estimada, no sé com pots refer-te a tu mateixa, després de la desestructuracio que intueixo has patit durant més de 35 anys. Només pots fer-ho de manera lenta, i estimant-te.  I buscant ajuda professional. Recorda aquella frase que diu que si salvem la nena que portem dins haurem salvat la dona. Busca-la.. segur que la trobes espantada sota tantes runes com sembla que és ara mateix la teva vida.
   Per altra banda, el que has de dir-te és que si aquest home, el teu ex marit, volgués tornar amb tu, te n'aniries d'allí ni que fos a cops de dent, encetant-te els genolls i els colzes.  No et paga la pena una ànima com la que descrius.
    Una última cosa: t'he de fer caure la bena que portes als ulls: per més que vagis a vidents o tarotistes que et diguin que li han fet un treball al teu ex-marit per lligar-lo i anul.lar-li la voluntat, no les creguis. És mentida.Aquest mite de la dona iberoamericana o brasilera amb espelmes i fent nusos per tal de lligar l'amor d'un home ,és el mateix que aquell de l'aparició de la dona al revolt de la carretera; una invenció que ha fet fortuna.

Ah i aprofita la paga de divorci que t'ha quedat (segons m'expliques) després d'anys de netejar, cuinar, cardar i en definitiva d'aguantar el teu ex! Fes-te cures de bellesa, massatges i coses similars.. quan l'ànima està cloc-i-piu com la teva, millor que quan ens mirem a l'espill hi trobem una dona agradable o, si més no, que no ens espanti.

Intenta Be happy i don't worry

Estri per fer-se massatges a les cervicals o a la planta del peu.

Sempre teva

Missis Flipy


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.