martes, 11 de enero de 2011

EL CAS DE L'HOME QUE SE LES BUSCAVA DE LLEIDA.

Transcric un fragment de la carta de Consol Rozas de LLeida

"em va fer veure el que ell volia.  De fet em va triar perquè era de LLeida, i la dona que l'havia deixat també. D'aquesta manera, com que no havia presentat a l'altra dona de Lleida que el va deixar; ni en l'àmbit del seu treball, ni a la seva família, i n'havia parlat a la seva ex, no calia que li digués a ningú que l'altra dona l'havia deixat amb tres pams de nassos ( que no de pito, per desgràcia!); de manera que jo encaixava perfectament en el seu pla. Em va enganyar dient-me coses d'ella sòrdides per tal que m'amagués als buscadors d'internet i que ella ( ara me n'adono),no em pogués trobar i explicar qui era ell, en realitat.
 Des que vaig anar amb ell em presentava i deia que era de LLeida... i tothom es pensava que jo i l'altra n'érem una de sola.D'aquesta manera també, la seva imatge no se'n ressentia, ja que ningú arribava a pensar -i per tant ni a preguntar-li-, que jo i l'altra no fóssim la mateixa.
I jo que vaig  creure que li feia un favor estimant-lo, a un  home així.!. a més, semblava que ell m'estimava tant... I clar, com que jo sóc una dona, encara que madura, vistosa.. I com que ell no era gran cosa sexualment parlant... em vaig creure tot el que em deia"

Estimada Consol,

consola't i plora aquest orgull teu i aquesta vanitat teva que va deixar que ell s'emparés de tu, pensant que li feies un favor. Plora també que vas esdevenir una esclava de les teves necessitats, que ell va saber detectar i cobrir gairebé a l'instant. T'ha costat cara, la brometa doncs pel camí has perdut part de la teva essència que espero que acabaràs recuperant. Bé veus ara, una mica tard sí, que aquest home de sentiments no en té ni un, només els fa veure. Amb aquesta representació sentimental, t'ha manipulat,estimada, i em sap greu. Cap dona hauria de tornar a passar per aquí. Però la vida repeteix circumstàncies no sabem amb quina fi.

La teva sort ha estat aquest treball de funcionària que tens i que t'ha ajudat a no caure del tot a les seves grapes. Beneïda emancipació laboral de la dona, que t'ha donat , sense tu saber.ho, les eines per frenar la teva dissort.

Homes ( o dones), com aquest que t'ha manipulat són els pitjors, són éssers que es creuen realment que són els més intel.ligents i els millors. I tot i que la primera dona que el va deixar ja li va provar que no, que per a res; ell vora teu va oblidar parcialment aquesta dura prova que li va endinyar la vida, però aquesta marca la durà sempre a dins, talment la senyal que se'ns queda a la pell després d'una bona esbatussada.

Oblida aquesta desagradable topada i vés a la teva. El món és ple d'ocasions meravelloses.

Et deixo aquí un video perquè t'introdueixis en el món dels éssers sense emocions i manipuladors. I t'ajudi a detectar-los.

Sempre a la teva disposició

Missis flipy









3 comentarios:

  1. Potser aquest home només era algú que pretenia promoure la ciutat de Lleida subvencionat per algun programa turístic d'alguna de les moltes administracions que, en teoria, gestionen el territori i tot allò que hi bull.

    Gràcies Missis Flipy pels teus consells!

    ResponderEliminar
  2. eii

    a mi em passa com a l'home de les de LLeida, però jo busco coses diferents.. que siguin artistes i famosos.. oi que és el mateix???

    grasies

    Neus

    ResponderEliminar
  3. Estimat anònim primer...
    segurament sí, devia formar part de la promoció turística "Ara LLeida"!
    I, Neus, doncs no és exactament el mateix, maca... ets joveneta oi?.. El teu es diu treballar ambiciosament pensant en el futur. I no perdre el temps en martingales.

    Espero haver-vos ajudat

    Miss

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.