domingo, 12 de diciembre de 2010

EL CAS DEL CRÍTIC ENFEINAT



 "goso tot i que no la cunec preguntarli pel meu cas... lo meu home es critik del suplemen de cultura del diari i sempre me diu que ha de sorti de nit per fer critikes de les noyes jobes i per trovar nous talens... io no muc crec .. YYaaaa no puccc meeesss!! No mu acabo de creure.. que he de fe?? astic desesperada"
(fragment de la carta de Trini de la Mariola )


Estimada Trini de la Mariola,

El primer: mai et desesperis... Un cop aconseguida la premissa primera i principal tens diferents opcions.

Si tens diners, jo de tu em pagaria unes sessions a l'spà més proper a casa, després agafaria la visa del meu home i la sangraria fins fer-li mal... així, tranquil.la i ben arregladeta, aniria a dinar en un bon restaurant amb amigues, mentre una mucama em neteja la casa i me'n tornaria, després d'anar al cine o algun altre acte cultural o lúdic, on esperaria que el meu estimat home crític tornés del diari i em digués que surt a treballar. Moment en què li diria: passa-ho bé carinyo.
I així aniria fent cada dia.. Per cert.. millor que el massatgista fos home.

Si no tens diners, divorcia't... això no es pot aguantar sense un bon matalàs esconòmic.

Més enllà d'aquests consellets, aquí em tens per al que vulguis, estimada.

Missis Flipy


 

2 comentarios:

  1. “Existe la conocida leyenda urbana de que la mayoría de los críticos literarios ejercen la crítica como una especie de venganza hacia los autores en general porque ellos han fracasado como escritores: es decir, critico literario = autor frustrado...........
    https://lugarejos.wordpress.com/2010/08/13/notas-para-una-critica-literaria-articulos-en-la-red-ii/

    ResponderEliminar
  2. La nostra crítica consisteix a retreure als altres el no tenir les qualitats que nosaltres creiem tenir. Jules Renard

    Per què en jutjar als altres poses a la teva critica l'amargor dels teus propis fracassos?

    Anonim

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.