sábado, 19 de febrero de 2011

EL CAS DE LA DONA DEL FACEBOOK

"Estimada Missis Flipy


soc una dona de trenta anys diborciada que  u he pasat molt mal en la vida. Ara acavo de obrir el meu feisbuc i no se pás a qui posarmi... No tinc gairebe relacions ni amics, tot i que soc una dona marabellosa i que pels meus amics: mato! Que puc fe?

donanli les grasies per andaban

Marilí"

Estimada Marilí i lectors tots,

retorno després d'un viatge que he fet per Singapur, que (us ho he de dir), m'ha deixat baldada i m'ha tret del cap aquella imatge absurda del tercer món que tants occidentals portem dins... El tercer món comencem a ser nosaltres!
Bé i anem pel cas... Marilí, marilí.. intueixo que vols fer veure que tens una vida social que no tens.. així que m'ha vingut al cap una molt bona idea: posa al buscador el teu cognom mateix (el que sigui per exemple: "rambuban"), i afegeix-te a totes les persones del món-mundial que es diguin igual al teu facebook. Així semblarà no només que tens amics, sinó també que ets moooolt interessant. La gent no s'hi fixarà, que prou feina tenen amb ells mateixos...Mentrestant entra en algun xat social i vés captant adeptes per a la teva causa. Potser d'aquí a un any ja tot serà per a tu "marabellós" estimada.

Ja m'ho explicaràs.

Un petó i busca, busca!

la Miss

Com ha canviat el món!


3 comentarios:

  1. Si vols fer amics o lligar, Marilí, evitar fer-te amiga de tots els que parlen de política...

    ResponderEliminar
  2. Quin viatge mes interesant , pots explicar una mica mes...Au Petonets

    ResponderEliminar
  3. EStimada Pepa,
    Va ser un viatge curt i esgotador: Singapur es una illa amb cinc milions d'habitants,tota urbanitzada. La riquesa s'olora pertot arreu, no endebades és un dels països amb la renda per càpita més alta, de manera que estar allí et costa un ull de la cara. Per axiò va ser curt.
    Singapur significa la ciutat del lleó perquè un príncep de no sé quina dinastia va anar a parar a aquell grup d'illes i quan va baixar de la nau a l'illa més gran li va semblar veure un lleó . ERa curt de vista el pobre.. allí només hi havia tigres.. però en fi.. li va quedat el nom erroni, a la ciutat.
    Culturalment es molt mogudeta: vaig poder veure des de dansa espanyola, teatre alemany, òpera... en fi que el món cada vegada s'assembla més arreu.
    Gairebé només queda aquest món que imaginem tan folklòric a Port aventura i potser fora de les rutes turístiques, éssent optimista.
    Esero haver-te complagut Pepa.
    ah i si viatges a la ciutat del lleó no t'estiguis de provar la nyonya que no és pas una bleda, sinó un menjar d'origen xinès-malai( el que més abunda allí són els xinesos).
    Ah! també em va fer molta gràcia trobar pernils de porc penjats als mercats.

    Una abraçada

    la Missis

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.